English!

tjänare!
 
Just nu sitter jag i biblioteket i skolan och ska skriva ngn uppsatts på min engelska lektion, men kommer fan inmte på vad jag ska skriva :P
Blr lite bloggande ist!
 
Helgen har varit väldigt bra, på lördagen målade ansiktsmålnig för alla barn som var påfamiljefesten på gammelgårn i tierp som tierpsbyggen arangerade. Eftyer det tog jag Tåget till pojken och var hos honom i några timmar innan vi åkte till mej för att baka lite till lillasyrrans kalas som var på söndagen :3
Min lillasyrra blir idag hela 15 år, vad tiden går fort!
 
Hennes tårta från igår! 
Kitt-kat tårta :3 Rekomenderas!
 
 
Och igår kväll åkte jag med Älsklingen tbx hem till honom och sov över där hos honom!
Så det blev två gossiga och ej ensamma nätter, Gillas! :3<3
 
Nu ska jag ng ta och skriva lite på min uppsatts innan läraren kommer och kollar mej:P
SES!
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0