Snart gäller det!

Imorgon kväll tar jag planet med lillasyster och Anki och drar iväg till Berlin! 
Ska bli sjukt roligt :D 
 
 
Blir fösta gången för lillsyrran att åka flygplan så hon är sjukt nervös, jag har jue åkt tidigare så jag är lugn :P
Får nog ge henne lugnande medel innan vi ska på planet annars kommer hon väl dö av nervositeten, men ta det lugnt syrran jag har dig :3<3 Som alltid <3
 
 
Känns som om att jag inte var så vacker på den här bilden men det får jag nu leva med! 
 
Så jag kommer inte blogga under tisdag och onsdag :( 
Men på torsdag är jag tbx med en massa bilder från min resa, då kommer det finnas mkt att titta på! 
Får ta och kolla in min instagram oxå som kommer uppdateras efter resan oxå @obamaronja  :)
 
Kommer bli skönt att komma ifrån allt i två dagar och bara ha det så roligt och trevligt jag kan :D
Slippa tänka på allt som är jobbigt nu ska bli sjukt skönt :) <3
 
 
Kram på er! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0