Noll uppdatering!

Hej,
 
Nu får ni faktiskt säga vad ni vill om min kassa uppdatering. 
Har mått skit den senaste tiden och gör det fortfarande :( , men hoppas på att bloggandet ska få mig att tänka på annat. :) 
Så nu ska jag komma igång och det menar jag verkligen denna gång, måste få bort en massa tankar ur huvudet och eftersom jag har rätt mkt ledig tid på kvällarna så vf inte använda dom till bloggen :D 
 
 
 
Under tiden jag har varit borta har jag varit med mina vänner så jag inte har deppat ner totalt :( 
Jag och Rbecka har varit på cirkus(Första gången för mig) :P Sen så var jag till Uppsala på Valborg med Filip och Fabian! :D <3
 
Bilder från cirkusen <3 
 
 
Det var sjukt kul på cirkusen och clownerna ska bli mina bästavänner tycker jag! De var sjukt roliga!! 
 
2 bilder från Uppsala 
 
 
 
Nu ska jag avsluta detta inlägg :P 
 
Pusspuss <3
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0