Några frågor och svar

Heej, denna kvälls tidsfördriv :3

 

ÄRLIGHET:


Vad tycker du om kärlek? - om man får vara med den man Älskar så är det helt underbart <3
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? – Ja så enormt mycket går inte att besriva...<3
Har du svårt för att bli kär? Ja, riktigt kär
Är du singel? – ja... :(
När fick du senast en komplimang? – Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? – nej
Oskuld? nej

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: inte vad jag vet
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Gjort något riktigt dumt: Ja..
Gjort något du verkligen ångrar: Ja, tyvärr så
Varit nykter på nyårsafton: Ja
Åkt ambulans: Japp
Gjort nåt olagligt: Ja..
Blivit polisanmäld: Nej
Slagit ner någon: Ja..
Skämts över dina föräldrar: Ibland, men inte så ofta
Skämts över dig själv: Tycker om att skämma ut mig så nej :3
Sagt jag älskar dig och menat det: Ja! 

Tar du droger? - Nej
Dricker du? - Nej
Vilka kläder sover du i? – stor t-shirt oftast
Vad hatar du verkligen? – Det är många saker...
Varit kär? – Ja, är olyckligt kär nu
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – Ja ...
Är du ensam nu? -Japp
Vill du gifta dig? – Ja men inte nu iaf
Vill du ha barn? – Såklart!

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? – Rebecka :(
Fick dig att gråta? – De flesta kan nog räknaut vad som utlöste det...
Du gick på bio med? – Peter
Skällde på dig? – Lillbrorsan, man får inte lyssna på hög musik för honom :P
Du ringde?- Mamma <3
Du smsa –Fabian

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? – Ja..
Kramat någon? - ja
Pussat någon? – Nej
Sjungit? – Ja, varje dag
Saknat någon? – Någor enormt :(

JAG HAR:
Digitalkamera? –Nej
Systemkamera? -Ja  
Telefon på rummet? – Ja, mobilen ligger brevid datorn som vanligt
Egen dator? - Japp
Husdjur? – Aa, massor men mitt egna är kaninen Evereckia <3
Bra kompisar? – Jaa, de är underbara <3
Tar du receptbelagda mediciner? – Ja..

 
Följ mig på instagram @obamaronja  :D<3

 

Puss på er alla <333


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0