Kom tbx tidigare än planerat

Hellu,
 
Jag är tillbaka, orkar inte sitta och göra ingenting längre, mår bara dåligare av det. 
 
Idag har jag faktiskt varit lite aktiv och suttit vid datan sedan kl 12 typ och jobbat med Ungdomsnätverket grejer :P
Väldigt duktigt av mig tycker jah...men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra :/
Blir väl att spendera resten av dagen framför några avsnitt av Criminal Minds ♥
 
Jag har även nu tänkt planera att starta med Musik måndagar på min blogg :D
Då jag lägger upp typ 3 av de låtar jag lyssnar på mest just nu typ och hoppas på att ni kanske gillar någon av dem. ♥
Så ni har nu ngt att vänta er imorgpn när jag kommer hem från skolan :) 
 
 
 
Kommer nu gå och försöka få i mig någon av våfflorna mamma har gjort. 
 
Ses senare ♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Biw

Fin blogg !
kolla gärna in min :)

2013-05-05 @ 16:46:47
URL: http://biwkerdklai.blo.gg/

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0