Bryta ihop totalt...

Nu orkar jag kan inte mkt mer...
Vill bara ha ett ställe långt bort här ifrån och gömma mig :'(
 
Jag har inte förstått något av de som har hänt den senaste månaden, först var du underbar sen fick man en en kniv i hjärtat! 
 
Jag älskar dig så sjukt mycket, men du behandlar mig som luft...
 
Jag mende det verkligen när jag sa -Jag älskar dig! 
Du var mitt allt, min andra halva. 
Jag hade aldrig i hela mitt liv varit så himla lycklig som jag var med dig.
Första gången jag var kär på riktigt! 
Allt var underbart och jag kunde le på riktigt igen
Första gången på länge
Mitt liv fick sin första stora vändning mot de possitiva
Min självkänsla och mitt självförtroende var på topp
Allt det dåliga försvann och allt jag tänkte på var dig
Allt det onda var borta och jag hade dig! 
 
Varje gång jag ser dig nu så håller jag in tårarna, bara för att inte få några jobbiga frågor att svara på.
Men nu har det blivit för mycket
 
 

 
Men nu är allt detta underbara borta ... och jag fick aldrig ens riktigt veta varför...
 
Vad gjorde jag för fel?
Vad hände?
Jag förstår ingenting... 
 
Snälla kan vi inte bara försöka fixa detta, jag ber dig ♥ 
 
 
Kommer nog inte skriva ngt på nga dagar nu, men ta det lungt jag kommer tbx 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0