Vill spola tillbaks tiden...

Tjenare,
 
 
Mår inte bättre än igår kan jag jue meddela, mitt leende har inte varit stort idag :(
Men det finns alltid ngn där för mig och er Älskar jag verkligen, ni försöker allt för att få mig att må bättre uppsaktas verkligen och ni vet vilka ni är ♥
Det fanns även två saker till som gjorde min dag lite bättre och det var att soen var framme typ hela dagen, Härligt känner att våren är på väg nu :3 och så fick jag ett A på mitt matteprov som jag trodde gick skit dåligt...Fattar inte hur det gick till men men man ska inte klaga på det resultatet iaf :) 
 
Mesta av allt just nu så saknar jag älskling♥
Vill ha honom här hos mig och ligga och känna hans värme, bara gosa framför en film ♥ Saknar dig massor Älskling♥♥
 
 
 
 
PUSSPUSS ♥♥♥
 
Btw så har jag instagram nu, har haft det ett tag så för er som inte fäljer mig så är det @obamaronja
:D Puss♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0