Okey det blev inte så då:P

 
Hej,
 
Trodde att vi skulle göra ngt viktigt precis så det var därför jag stack precis :P
Jag har typ inget att göra just nu och nästa lektion börjar inte fören kl 10.25, så det blie att sitta här i datasalen med Pontus och Henke en stund. :)
 
Efter skolan idag blir det även att vänta på bussen i två timmar så jag får väl öläsa en bok eller något liknande, allttid lika kul att bo ute i skogen :P
Men iaf så när jag kommer hem ska jag möblera om lite i mitt rum eftersom allt är lite kaos i mitt rum :P  har sjukt många möbler i mitt rum känns det so
m, så det ska fixas lite där.
 
Men tills dess är det skolan som gäller, Älska!
Sjukt tråkigt att Älskling inte är här eftersom hans klass är i Uppsala, tror jag att det var och gör något kul :P
Får inte träffa min pojke på hans födelsedag ens:P
 
Men jag får Väl säga Grattiz till honom  här oxå nu!
Så grattiz Älsklingen min, Älskar dig grymt mycket <3
 
 
 
Kramkram <3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0