Mys!

Hej,
 
Här har man haft en härlig helg.
Började med  man tog det rätt så lugnt efter skolan på fredag och bara chilla framför en massa filmer:P
Sen så åkte jag till Älskling igår♥
Där blev det en massa mys som vanligt Älskar de! ♥ Finns inge bättre än att få mysa med pojken min! 
De underbaraste i mitt liv Älskar dig! 
 
 
(arkivbild, min dator har ingen lust att ladda upp en ny nu tydligen)
 
Sen så åkte jag hem idag på eftermiddagen, var in till mormor och morfar en stund innan morbror körde hem mig
:)
När jag kom hem gjorde jag klart möbleringen i rummet, fick lite bär hjälp av morbror då oxå, Tack för det :) 
Blev faktiskt, lägge upp bilder imorgon om min dator vill sammarbeta. :P 
 
Nu ska jag ta en dusch sen är det dax för mig att sova så jag orkar upp imorgon
 
PUSSPUSS♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0