Min morgondag!

Hellu, 
 
Nu sitter jag här med musik i öronen och bara kopplar av :)
Känns härligt! 
 
Imorron har man sovmorgon till kl 10.25 då vi har idrott fösta lektionen då jag ska försöka vara med så gått jag kan :) Sen är det lunch efter det är det energiteknik, jippi vad roligt, det är faktist ett roligt ämne! :D
 
Sista lektionen på dagen blir naturkunskap däe vi just nu håller på med växthus effekten, lite tråkigt faktiskt eftersom att jag har läst så mkt om det för så det är lite långtråkiga lektioner :P Men annrs är det väl en helt okey dag imorogon. 
 
Men det bästa med allt är att Älskling följer med mig hem efter skolan! Jippi, det bästa med morgondagen. Och vi firar 5 månader då så himla underbart!  Älskar dig så himla mkt! 
 
 
Men nu måste det nog bli ett godnatt här från mig! 
 
 
GODNATT! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0