Känner världens lättnad!

Heej,
 
Min dag har varit bra, orlig, hemsk och rolig. Fick in allt det där på en dag :P
 
Orkade ärligt talat inte kliva ur sägen i morse, och det var inte för att jag var slö :/
Men när jag väl kom upp efter att mamma typ tvinga mig ur sängen :P Så gick jag ner och satt och gjorde ingenting... orkade inte hela kroppen var i standby och jag bara satt vid köksbordet som en zombie :P
 
Sen ringde Emil faktiskt och ville att jag och Jonte skulle komma över så vi tog oss till Karlholm, jag tog och böt om från mjukisbyxor och t-shirt till lite mer acceptabla kläder innan :P 
Där var vi från kl halv fyra till typ sju, hade jätteroligt iaf, han bjöd mig och jonte på pizza oxå! Vilken lycka asså :D En sjukt rolig eftermiddag/kväll alltså! :D 
 
Men jag har iaf idag fått lite lättnad i allt kaos som jag inte tänker skriva någonting om här, känner att det är alldeles för privat, men jag kan iaf känna världens lättnad nu iaf, men det är jue inte helt okey än. Men mitt leende har varit framme iaf! :D
 
 
Och det var såklart större när man var hos Emil som är sjukt rolig humor! :D Hihi, saknar de redan, vi hade sjukt kul i hans vardasrum och spelade kort. Och bara pratade om det mesta! :) Måste göras igen känner jag, så vi håller väl tummarna för det. :P 
 
Men nu är det duschen som gäller för mig så jag är ren och fin till skolan imorgon. Men mitt hår kommer väl se ut som vanligt, inte så fint med andra ord, nu när jag kommer sova med fuktigt hår.
Men hejdå så länge då! 
 
PUSSPUSS <3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0