Jobba, jobba och åter igen jobba!

Heej,
 
Sitter här och gör en massa "kontorsarbete", drygt eftersom allt måste bli klart snart :P
Måste ha ett träningspass planerat klart till imorgon och sen är det en massa grejer med UN, men jag hinner nog eftersom jag inte har så himla mkt i skolan nu, skönt att gå EL programmet ibland :) 
 
Har haft en chill dag i skolan som vanligt men efter skolan väntade jue en massa jobb hemma och det är det jag håller på med nu. Drygt, men lite kul faktiskt att jag orkar hålla på som jag gör.
Men imorgon ska det bli skönt att få ut allt man inte orkar med på träningspasset, den jag kör med får passa sig lite, för jag har aggrestioner som behöver komma ut. Så jag håller på att planera ett svettigt pass, hoppas bara på att jag orkar med det själv :P
 
Fick även äntligen mitt brev från sjukhuset och de kan inte ställa någon diagnos, vilket betyder att de inte kan göra något åt de. Men ska se om de kan skicka mej till någon speciallist eller något liknanden, kan ju inte gå runt och ha ont utan att kunna göra ågot åt de. Men vi får se hur det blir med det, hoppas på något bra iaf. :)
Alltid positivt tänkande! 
 
Nu vill inte min dator sammarbeta fortfarande så ni får vänta på bilderna från mitt rum iaf :(
Men bilden på Älskling som inte gick att ladda upp igår funkar nu tydligen så den kan ni få titta på nu ist!
Min Älskling med Urgulliga lilla Rolf! 
 
 
Puss på er, måste återgå till mina mängder med papper :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0