Ingen fantasi för rubrik

Tjenare,
 
Ligger här och plågas av min rygg som värker som satan :( 
Men jag ska ändå gymma med Rebecka it morogn, härlig! Men jag får ta det lugnt mest pga ryggen och sen blir det ett lugnt kick-och thaiboxnings pass, ska egentligen inte träna pga min förskylning och rygg men skit samma.
Ska försöka iaf, men jag ska inte vara med på idrotten i skolan imorogn pga av andra saker... så då hinner kroppen vila lite iaf. :P
Lite slö får man vara :P
 
Kan fortfarande bara använda mig av arkivbilder+ mina instagram bilder :(
 
Morgondagen i skolan blir rätt chill nog. Först sovmorgon till kl 10.25, kan alltså sova en timme extra härligt! 
Förta lektionen är ju idrotten som jag sinte ska vara med på och direkt efter den är det lunch då jag förhoppningsvis får träffa pojken min♥ Efter det är det energiteknik, blir väl att forsätta på protjektet då.:P
Sen är det naturkunskap sista lektionen, diggar inte det så mycket men jag får stå ut till sommaren, det är inte en så lång tid :P 
Men efter det väntar jue Rebecka! Längtar redan att få vara med min lilla lurviga potatis! ♥♥♥
 
Rebecka är till höger, men jag saknar Evelina. Sist jag träffade henne var tisdags förra veckan, känns som jättelänge sedan. :( Får hitta på något snart alla tre tycker jag. 
 
 
Saknar även min pojke♥ som satan..ovanligt??  
Men idag så saknar jag honom extra mkt för han var speciell på ngt sätt idag och jag älskade det! ♥
Helt underbart och helt otroligt att vi firar 5 månade nästa vecka, vad tiden går fort ♥
Men det har hitils varit en helt underbar tid och det kommer det forsätta att vara! Tvivlar inte en sekund nu när jag säger att jag äntligen har kommit till rätt! ♥♥♥♥
Älskar dig älsklingen min! ♥ 
 
Men nu ska jag ta och fixa till sängen så att den blir bra att sova i :P
 
Godnatt på er! ♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0