Gävle

Tjooo! 
 
Skolan var det idag som vanligt, vad annars skulle jag göra på vardagarna??
Fick träffa Älskling mer än vanligt oxå i skolan ♥ Gillar riktigt starkt de!♥
 
Efter skolan blev det lidl med Rebecka, Max och Älskling :)
Sen var det att vänta på bussen 25 min i kylan, satan vad kallt det var idag :( Solen var framme, en int blev det så mkt varmare för det :P
Efter en 35 min bussresa med dessa människor + en riktigt dryg stora syster så var man äntligen i s.linge där mamma väntade med bilen. Så åkte vi mot Gävle :P
 
Vi var in på Rusta, Stadium och jula bl.a, jag fick en ny idrottsväska som till och med mina kick och thai skydd får platts i :) Och ett par nya hörlurar till mobilen, så nu slipper man ett par glappa :D 
Generös(hoppas jag stavade det där rätt) mamma idag♥ 
Efter lite shoppande blev det hamburgare med min galna familj som bara vill skämma ut mig :P Men de är roliga som tur är! :) 
 
Storesyrran Birgitta, hon gillar flaggor :P♥
 
'
Gratis te säger man väl inte nej till ?? :D♥
 
Nu sitter man hemma med musiken på och fryser pga att det är iskallt i mitt rum, mitt rum är det ända sovrummet utan element...så det blir lite kallt här inne :( Som tur så  han man jue varma filtar, men det hade varit mysigt om man hade varma Älskling här ist ♥♥♥
 
 
Blir en långtråkig helg utan dig :(♥ 
Puss♥ 
 
 
Nu ska jag ta mig ner för lite mer te eller varm o´boy, får se vad det blir för något :P
Godnatt på er mina gulliga människor som faktiskt fortfarande läser min blogg fast jag har lite kass uppdatering på den ♥♥♥♥ Kärlek till er♥ 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0