Energiteknik

 
Hej,
 
Sitter här rätt så hungrig på lektionen, var ingen god lunch idag :( Men så fort den här lektionen är sluta så kan man jue ta sig till cafeterian kanske :P
 
Är rätt så slut efter idrotten då jag blev mosad av killarna när vi körde handboll och i slutet var det värst då vi körde doppboll utan regler typ, inte kul att vraa ensam tjej på idrotten. :( men det var rätt så kul ändå när man fick ge igen lite på dom :P
 
Vill nu bara att klockan ska bli fyra då Älskling slutar, vill verkligen vara med han nu :3
Men tills dess får jag vara med Max, Jocke, Pontus, Jimmy och Henke(Pingu) får hoppas på att jag överlever tills klockan fyra då eftersom Henke var en av dom som tacklade mig som satan på idrotten :S Kommer troligtvis bli intacklad i en vägg eller ngt liknande. :P
 
 
 
Ni får leva med detta tills senare när jag kan fixa ett blogginlägg till, får se om det blir ett till den här lektionen, får se hur utråkad jag blir:P
 
 
Kram :3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0