Älsklingen min <3

Hej,
 
Idag efter skolan så följde Älskling med hem, kändes som en evighet sedan ♥
Iaf så firade jag honom lite idag eftersom han fyller år imorgon och då hinner jag inte träffa honom :( Så då blev det lite födelsedagsfirande här :D ♥
Massa mys och tittande på film (War horse)♥
 
Och jag hade då två paket åt min underbara pojke! 
En Skjorta och pepparkakor! (Han är galen i pepparkakor)
 
 
 
Han passade jättebra i den, jag totalt älskar när han har skjorta på sig! ♥ Kärlek på hög nivå då ♥
 
Så jag hoppas att min lilla pojke är nöjd
Får som tur är träffa honom igen på lördag då det blir mer mys! :D ♥ Längtar redan ♥ 
Fattar inte hur jag kunde ha en sån himla tur att få denna underbara kille som min ♥♥♥♥♥♥♥
Älskar dig Peter♥ 
 
Älsklingen min♥
 
 
Pusspuss på er♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0