Träna!

Tjenare!
 
Först så vill jag be om ursäkt för att jag inte har skrivit ngt i helgen,Har varit deppig en stor del av helgen och har därför inte haft ngn ork :(
 
Idag gick jag i skolan till 11.30 för att det var studentlunch och då fick vi ettor och tvåor sluta, Chill!
Så då hängde man med Becka resten av dagen, följde med henne på hennes specialidrott som verkar vara jätterolig med alla hästar :D Det fick mig att längta tills jag ska träffa Misty igen och ta en tur med henne, Saknar mysponnyn <3
 
 
Imorgon ska jag börja träna igen, känns härligt att komma igång igen nu när det har liggit på hyllan i typ en månad nu. Men jag har insett nu att jag behöver den mer än någonsin nu <3
Så först blir det en stund i gymmet med en massa musik sen blir det thaiboxningen som jag saknat som tusan <3
 
'
Kommer ett inlägg imorgon när jag kommer hem <3
 
Kram 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Det stavas inte liggit, snälla sluta.

Svar: jaja! :P
Ronja Clarke

2013-06-05 @ 16:24:47

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0