Sommarlov!

Tjenare!
 
Nu är det äntligen sommarlov! (har varit redan i två dagar men men) :P
Jag sitter nu och äter lite yougurt till frukost, mummsigt :3
 
Under denna vecka har en massa kul hänt :D
 
I tisdags efterskolan åkte jag till Evelina där vi fixa oss inför stoltoch nyckter och Rebecka kom och ver med ett tag oxå :) Sen tog vi bussen till Furuvik! 
Där möte vi upp Matilda som är en rolig prick från Evelinas klass, på detta evenemang såg vi de vet du, åkte karuseller och dansade på discot,massor. :D
Sjukt kul hade jag det iaf sen vet jag inte vad de andra som var med mig tyckte:P 
 
Jag, Evelina och Rebecka 
 
 
 
Det ända minus med allt var att vi blev sjukt trötta och skulle till skolan dagen efter :P
Men det klarade vi såklart! 
 
Dagen efter då vi skulle till skolan hängde jag och Evelina med Rebeckas klass den mesta av tiden eftersom Evelinas sommarlov redan hade börjat och ja själv hade inga lektioner :P
Sen så fick jag åka en tur med Jocke i hans Epa oxå :) Roligt! 
 
Senare onsdagkväll så var det avslutning för min gamla skola där jag nu hade många vänner som gick ut nian så dit åkte jag och Rebecka. 
Men en av våra vänner fick oss som mest stolta och vi börjadegråta när han fick stipendiumet 
 
 
Filip! 
Du har gjort mig och Rebecka så himla stolta över dig, Älskar dig vännen! <3
 
Bilder på mig och Rebecka i kyrkan 
 
 
Så otoroligt vacker hon kan vara hela tiden :3
 
I torsdags var min egen skolavslutning i skolan då våra lärare var sjukt roliga och dansade bl.a Harlem shake, gangnam style, sjukt roligt faktiskt de var inte så roliga på lektionerna kan jag meddela :P
 
Jag och flera från Rebeckas klass! (Jag ser hemsk ut men de bjuder jag på)
 
 
 
 
Jätterolig skolavslutning och jag fick 5 st av mina 9 betyg då oxå, resten får jag senare under sommaren, men de såg ut så här:
 
Datateknink:B
Elektromekanik:B
Engelska: D, pga av att jag är kass på att skriva :( 
Matematik: A sjukt glad! 
Samhällskunskap: D 
 
Rätt så nöjd med betygen utom engelskan som jag är sjukt besviken över :( 
Men de kan jue förbättras i nästa engelska kurs som jag ska läsa i höst tror jah, och i höst kommer jag även få läsa historia som 'är ett av mina favoritämnen (konstigt nog) :P
 
Sen tills idag har jag inte gjort så mkt utom att ha njutit av att ha sommarlov äntilgen! 
 
Puss o Kram <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0