Möte+ Träning

Hello! 
 
Idag har jag gjort absolut ingenting :/
Vilket händelserikt sommarlov jag har känner jag, men nu kan det inte bli annat än bättre, visst?? 
 
Sitter nu hemma uppe på mitt rum och planerar på att kunna lägga mig tills sängs men icke då, är inte ett dugg trött eftersom jag har halvsovit hela dagen så nu får jag väl fördriva tiden med att göra ngt tråkigt så jag blir trött :P 
För min hjärna planerar inte attbli trött bara sådär av sig själv tyvärr, men jag kommer behöva min sömn inför morgondagen. 
 
Morgondagen består av att kliva upp kl 8 och fixa sig till ett möte, sedan sitta på en buss i 1h till Tierp där mitt möte ska äga rum :P 
Möte kl 11 på morgonen när man har sommarlov?, men det är om mitt sommarjobb så det mötet skippar jag inte :3
(annars hade jag kanske gjort de:P)
 
Efter detta möte ska jag ner till Hälsohuset där syster min väntar på ett hårt pass med mig på gymmet, bara jag har fått ta en joggingrunda i Tierp innan för att få igång min sega och oanvända muskler :P
Ska kännas härligt att få igång en träningsrutin under sommaren för att jag bl.a måste hålla min kropp igång inför hösten då jag ska satsa mer på kick-och thaiboxningen. 
 
 
Så det är bara att köra igång med träningen! :D 
 
Kram! 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0