3 underbara dagara

Tjäna!
 
Jag har precis kommit ut från duschen:P
Mina tre senaste dagar har varit jättebra! Har varit med pojken och bästa vännerna! ♥
 
Tisdag: Åkte jag till pojken och hade det jättetrevligt :3 Fick en liten åktur med crossen hans, var jätteroligt måste göras igen :D ♥ Hade det jättemysigt på kvällen då vi tittade på film och myste :3 ♥
 
Onsdag: Vaknde brevid älskling, bästa sättet att vakna upp! När vi väl vaknade riktigt var vi ute en stunde sen senare tog vi en tur med epan innan han sedan körde mig till tåget. Efter tåget blev de bussen till Skärplinge där jag möte upp Evelina och gick tilll henne, sen efter ett tag där drog vi till Rebecka för Sleepover och Vampire diaries Maratoon! 
 
Torsdag: Vaknade hos Rebecka och vårt maratoon forsatte typ nästan hela dagen...tills jag och Evelina åkte hem vid kl 21 typ :p Saknar tössarna redan :( ♥
 
 
Gammal bild :P
 
Hade även en jätte trevlig lördag då jag var i skutskär med Älskling och hans föräldrar och tittade på Brolle!♥
 
 
Var jätteroligt att varadär med hjärtat! ♥
 
 
Nu ska jag och syster ta och fixa naglarna för ett litet kalas hos grannen imorgon :P ♥ 
Ses! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina ihop!

2013-08-09 @ 19:52:18

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0