VILL HA, VILL HA!

Tjo,
 
Med hjälp av Evelina hittade jag denna skönhet! 
 
 
Som jag bara så ska ha ngn gång då jag har samlat ihop 500kr till den! 
Den är jue underbar! 
Iaf på sidan man beställer den så stod det så här vid sidan om:
 
-Ugglor är inte bara smarta rovfåglar, de är också charmiga och har lätt för att hitta partners. Låter det som en roll som skulle klä dig rekommenderar vi vår Uggla Kigurumi.
Vår uggle kigurumi kommer med befjädrade vingar och en matchande befjädrad svans. Dess huvud är bestyckad med stora vita ögon och en liten gul näbb.
Denna dräkt är tillverkad i högkvalitativt och tvättbar fleece. Den är varm och mysig, vilket gör den idealisk för att hoa hela natten.
 
Som jag ska hoa i den!
Men fatta vad mysigt att gå runt i den om dagarna :3
Så nu blir det att spara lite...kommer att ta nga månader men det är det solklart värt! 
Lixom se på den den är jue urgullig! :3
Den är min och ingen annan får köpa den före mig nu! 
 
 
Jag är jue helt såld när det gäller ugglor, älskar dem! :3♥
 
Kram på er! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelinaaaaa

Aaaaaahhhhhhhhh. Du får inte berätta för folk att dem finns, då kommer dem att bli populära :c

2013-01-18 @ 06:40:03
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0