Underbar helg!

Heej,
 
Vill bara berätta för er hur min helg har varit:P
 
I fredags efter skolan åkte jag och Peter till Gävle, där vi först möte upp Evelina vid hennes skola (REAL), hon stannade i Gävle 1h extra bara för att jag ville träffa henne!♥ Sen gick vi runt på stan ett tag, då vi fick in Peter på Gina med oss två:P Ser jue inte ut som att han klagar iaf:P 
 
Så gulliga de är! :3♥ Älskar er♥
 
Men sa gick vi tillslut in på dressman där Peter testade 2 skjortor...han passar verkligen i skjorta! Älskar det♥♥
Men iaf så när vi var där kom Rasmus oxå och var med oss ett tag sen följde jag och Peter dem till bussen eftersom de skulle hem. :)
Efter det sa gick vi och fixade biljetter till bion vi skulle se↓
 
 
Sjukt bra film, rekomenderas starkt! :D Den bästa filmen jag har sett på länge!
 
Efter vi fixade den gick vi iväg för att äta på donken och sen så köpte jag en ny handväska! Älskar den♥
klommer kanske en bild på den imorgon, om jag orkar...
 
Efter filmen så var det bara att åka till Peter och sova! Härligt♥
 
Sen spenderade jag hela helgen tills på söndag hos älsklingen min♥  Han pappa var oxå jättesnäll och körde hem mig på söndagen! Tack så himla mkt för det:)♥ 
Så min helg har varit helt underbar!♥ hoppas ni oxå har haft en bra helg som jag:)
 
Nu blir det The vampire diaries! 
 
Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0