Träning!

Tjena!
 
Hoppas ni har det bra!
Blev inge bloggande igår, jag höll i en träning och kom sent och ville då sova :P 
Nu har jag precis skrivit ihop kick-och thaiboxningspasset för tjejerna till nästa tisdag och fixat lite musik till det:P
Ska bara lägga till nga låtar till, det är ju mest Linkin park låtar så det blir skit bra de! :D
Ska även skriva ihop ett pass som jag ska köra själv på måndag eller onsdag...får se vilke dag jag kan:P 
Vill komma igång riktigt nu efter julen och få bort julgodis hullet, men det blir inte så mkt som förra året iaf. 
Jag har iaf lyckats med att sluta äta godis i veckorna; Stolt liten plutt här! :D ♥
 
Så jäkla härligt det kommer att vara nu när man kommer komma igång igen, och nu kommer jag köra fullt ut på träningarna, jag ska känna blodsmak i munnen! då är jag nöjd om jag kör så hårt:D 
Vill ha den fina magen till sommaren 2013! Försökte få den till 2012 men det gick jue som det gick...
Jag ska ha en hyfsat platt mage till sommaren! 
 
Ska börja köra 3 träningspass i veckan! 
Mina veckor kommer se ut så här när det gäller träning typ!
 
Mån: Egen styrketräning 1-2h(inte varje vecka)
 
Tis:  Tjejträning 1h Kick-och thaiboxning 1,5h
 
Ons: Egen styrketräning 1-2 h(De veckor jag inte kör på måndagen)
 
Tor: Kick-och thaiboxning 1.5h
 
Fre-Sön Vila! Eventuellt en joggingrunda, ngn gång under helgen :P
Måste jue ha ngn tid till vänner och Pojkvännen jue!♥
 
Hoppas drömmagen inte är för långt borta:P♥
 
En vacker bild på mig innan jag avslutar detta "tränings inlägg":)
Det snyggaste med bilden är jue mitt hår :P♥
 
 
Kram på er!♥
 

Kommentarer
Postat av: sylvia

A wierd duckface?

Svar: Ofc! <3
Ronja Clarke

2013-01-12 @ 09:49:14

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0