Tillbaka till vardagen

Heej,
 
Nu har skolan börjat igen och allt blir väl som vanligt nu:P
Har inte blggat på ett tag och det är pga att jag ha sovit hela dagarna på lovet typ, och då inte direkt orkat med att blogga. Slö som jag är:P
 
 
Mitt nya schema består av korta dagar, min längsta dag är torsdagar då jag går till kl 15.20 men då har jag sovmorgon till kl 10:25 om jag  nu inte har helt fel:P
Men imorron har jag sovmorron till kl 12.15 för att vi inte har ngn idrott. Härligt att få sova till typ kl 10 :)
 
Nu ska jag börja blogga lite mer än på lovet för nu sover jag inte hela tiden och har lite bättre rutiner på allt, så då ska jag nu skärpa mig när det gäller mitt bloggande.
Så jag hoppas ni glädjs av det iaf :) 
 
Nu är det dessutom bara 5 dagar tills jag får träffa Peter igen! Längtar!♥
Men han är för tillfället sur på mig för att jag väckte honom tidigt imorse...förlåt Älskling♥
Saknar dig grymt mkt, trodde inte att det skulle bli så jobbigt att vara borta från dig i 2½ vecka men jag hade så fel♥ Älskar dig♥
 
 
Å så tar vi en bild på mig med :P
 
 
Jag kanske inte är perfekt, men jag tycker att jag duger exakt som jag är! 
Och det är det som räknas mest ♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0