Ny duschad!

Tjeena,
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt:P Hade 4 lektioner idag Svenska, Engelska, Elektromekanik och Matematik :P Och jag skrev tidigare hur tråkig svenskan var...fattar inte vf vi ska kunna en massa ordklasser för, vad har vi för användning av dem??  Helt meningslöst! 
 
Iaf så efter skolan stack jag till Hälsohuset och där vara två killar som går på el fast konvux men iaf så fick jag hjälpa till lite när Christer (El läraren) kom och fråga om jag ville hjälpa till, lilla jag tackade ja direkt! :)
 
Lite innan kl 15 kom Rebecka och var där en stund och även min syrra kom då :P Rebecka stack vid kl 15.15 typ för att hinna med bussen... :(
Sen var det bara att hjälpa syster ,in med matten:P Vi hade det faktiskt rätt kul, satt och pratade om lite grejer samtidigt och hade det bara trevligt.
 
Vi kl 18.30 typ kom Ida Maja och Sara för att Ida och Maja skulle testa på Kick-och thaiboxningen idag med tjejgruppen som jag leder, den timmen gick riktigt snabbt idag:P 
Efter träningen fick Maja och Sara skjus hem och jag och Ida gick till OKQ8 då hon köpte nån fruktdryck och jag köpte mig en blåbärssoppa, den var faktiskt riktigt god :)
 
Sen var det att sitta själv på en buss och sedan i en taxi hem:P Tog bara ca 1 och 20 min att komma hem...:( Det är jobbigt att bo ute i skogen.
 
 
 
Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0