Morgondagens outfit:P

Hello,
 
Jag och mamma kollade igenom min garderob nu på kvällen och då hittade jag en fn svart tröja som är lite öppen över ca 1/3 av ryggen:P 
Så detta är kläderna jag kommer bära imorgon ↓
 
framifrån
 
 
ryggen
 
 
Gillar den verkligen! :P
Får bara hoppas på att jagorkar platta håret efter idrotten imorgon:P Har simmning :S 
Det värsta med det är att jag inte känner mig så fin i bikini :S Så det är inte direkt min favorit sport...det är kick-och thaiboxning för då kan jag ha långbyxor och långärmat om jag vill:P Men jag brukar oftast ha shorts och linne. 
 
 
Nu ska jag ta och packa väskan klart och kanske skriva ett inlägg till när jag är klar med det. 
 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0