Morgondagen

Hejsan,
 
tänkte berätta hur min morgon dag ser ut, hinner nog inte skriva det imorgon för jag kommer hem rätt så sent :P
 
Iaf så har jag sovmorgon till kl 10.25 härligt! 
Då är det idrott med andra ord simmning som jag nämde tidigare...(vill inte! :S) Efter der är kl redan 11.45 vilket betyder att jag får gå till matsalen och äta, får hoppas på att det är något gott. Annars blir jag lite ledsen :(
 
Efter lunchen har jag energiteknik då jag håller på med ett protjekt som ska förbättra vindkraften lite, ska försöka utöka min idé lite imorgon. :P Men energiteknik är faktiskt riktigt roligt :D
Sen är det naturkunskap :( Tycker inte om de lektionerna så värst mycket... är rätt så tråkiga lektioner faktiskt. Men jag behöver bara ha det nu på vårterminen sen är det slut med det. Något positvt med det är att läraren tycker att jag är duktig :P
 
Efter skolan drar jag iväg till Hälsohuset där jag ska har ett möte kl 18.00 och sedan träna kl 19.00 ...blir lite tajt men sånt brukar jag fixa. Blir säkert jättebra:) Funderar på att träna i 2h imorron får se om jag ska ta sena eller tidiga bussen hem. Lite jobbigt att komma hem efter kl 22.15 typ, måste hinna med att duscha och packa om väskan då på kvällen. Så som det verkar nu så blir det nog bara 1h och typ 15 min träning och så får jag köra ett hårt pass styrke träning här hemma i helgen om jag hinner. 
 
Så om jag inte hinner blogga imorgon så vet ni varför. 
 
 
Godnatt på er alla där ute♥ 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0