Min dag

Heej,
 
Här sitter jag i min ensamhet, hjälpte storasyster över skype för ett tag sen med matten:P
Hon måste jue be den smarta syrran om hjälp ;)♥ Hon fick lite hjälp med ekvationer m.m.Ska även hjälpa henne efter skolan imorgon.
 
Iaf så har dagen i skolan varit rätt lugn...men Peter var sjuk så han fick jag inte träffa idag, men han är tbx i skolan imorgon som det lät på han :(♥ 
Hade håltimme första lektionen för matteläraren var sjuk, härligt att slippa matten :P Sen var det dax för svenska...BLÄÄÄ! Gillar absolut inte svenskan ett dugg! 
Engelskan innan lunch var okey, sen efter lunch blev det 110 min lödande. Jag var grym på det jah! :D
 
 
Så det var min dag i princip:P Ska snart ta och titta på The vampire diaries, men blir ett inlägg innan det tror
jag.
 
Kram♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0