Jag är lite tråkig

Tjeena!
 
Har intebloggat på länge och jag har ingen bra ursäkt för det, jag har bara inte haft ngt blogglust bara. Inge flyt och inte ngt att skriva om riktigt:P
 
Som du nog vet började jue skolan igen förra veckan och har har nu ni mitt shema som jag ska ha resten av terminen :P
 
 
Vi har ändrat lite på shemat med det har jue jag markerat eller vad man nu ska kalla det...Härligt med sovmorgon på torsdagar iaf :)
 

Jag har inte tränat nu sen i tisdags för innan träningen i tisdags halkade jag utanför hemköp och gjorde illa fotleden och tränade ändå...vilket resulterde i en fotled som värker som satan :( Ville jue träna hårt den här veckan men det får vänta tills nästa vecka:P 
 
Imorron ska jag till idrottsalen kl 09.00 för alla som ska ha specialidrott ska dit då för information, hoppas vi kan starta kick-och thaiboxning som en specialidrott vi behöver typ 2 till intresserade så kom igen nu elever på Högbergsskolan! :)
 
Efter skolan blir det att dra till Gävle med Älskling! ♥
Ska kolla på kläder och speciellt efter en skjorta som han passar i, men han passar jue sjukt bra i skjortan han fick av mig i julklapp så det blir nog inte så svårt:)
 
Nu ska jag ta och fixalite och så blir det kanske ett till inlägg innan jag tar och lägger mig :D
 

Kram♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0