Gott Nytt år på er!

Heej,

 
Nu är det äntilgen nytt år! Som jag har väntat! 
Tänkte visa lite bilder från året som gått 2012 :)
 
Här kommer det många bilder från 2012:)♥
 
 
 
 
 
Klassresan till Göteborg var den 17-20 Maj♥
 
 
Jag fick min underbara Evereckia i somras♥ 
 
 
Hade en underbar Hästvecka med Bästavännerna! ♥
 
 
Norge resan i Mars med Jourfamiljen♥
 
 
Första gången i mitt liv som jag fick upp en kille på en Ponny(Misty♥):D och inte vilken kille som helst! Min underbara Pojkvän♥
 
 
 
Lilla knubbisen som jag är hittade äntligen en sport som jag Älskar♥ Blev till slut ett tränings freak enligt Rebecka:P♥
 
 
Kommer ett inlägg till med bilder alldeles strax:D ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinaa

Åh, längtar tills nästa hästvecka! c: <3

Svar: Samma här:D <3
Ronja Clarke

2013-01-01 @ 21:30:59
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0