Fler bilder!

 
'
 
Min gulliga makeover hos Evelina den 6 Juni, sen blev det mys med Gullponnyn Misty♥ 
 
 
Jag har fotat massor♥
 
 
Jag har haft mängder av depressioner(stavning):( Mitt år 2012 har inte bara haft ljusa stunder. :(♥
 
 
2012 har gått otroligt segt, men jag har fått sjukt mkt nya erfarenheter och upplevt massor, även lärt mig massor och fått göra grejer jag aldrig kunnat drömma om:D 
 
 
Jag slutade nionde klass:P Sjöng Amazing grace för en fullsatt kyrka och det blev ju fail till 100% tycker jag eftersom det inte var ngn som kunde spela till:P 
 
 
2012 har nog varit det mest händelserikaste året i mitt liv, det har varit många nedgångar som jag alltid har kämpat mig upp för igen, inget ska få ner mig till botten igen. Det är ett helvete att vara där nere. Men året har också fört med sig lyckliga och glada stunder och allt man kan önska sig :D♥
Början av året var en mardröm men slutet var rena drömmen!
Att få den underbara pojkvännen och att få ett så underbart liv nu, kunde jag aldrig ens drömt om tidigare.
 
Hur har ert 2012 varit?? :)♥
 

Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0