Torsdag♥

 
 Tjenare,
 
Idag har det varit en riktigt härlig dag faktiskt. :)
Träffade först Älsklingen på bussen som vanligt, alltid lika mysigt att bara få luta sig mot hans axel och sluta ögonen och bara drömma. Underbart! ♥ 
 
Sen så började inte min första lektion fören kl 10.25 och då satt jag i omklädningsrummet och lyssnade på musik. På idrottslektionen hade cirkelträning med lite styrke övningar typ. Lite kul faktiskt.:P
 
efter det var det lunch då jag fick träffa min underbara pöjk igen ♥
Var med honom tills hans lektion började typ kl 12 eller något sånt. :P
Sen hade jag energiteknik, där det inte hände så mycket och min sista lektion var biologi då jag och jocke gjorde klart vårt PM om DDT :P
 
Efter skolan körde Jocke mig i epan till Hälsohuset så jag kunde lämna min feta väska och sen så körde han mig till hemköp. Tack för det Jocke! :)
Sen så väntade jag med Peter♥ tills hans buss kom sen drog jag till hälsohuset och körde ett 
kort pass i gymmet. Härligt!
Sen kl 19.00 Var det träning i en timme sen var det bara att ta sig hem och ta en väl behövd dusch :P
 
Och nu sitter jag här! 
 
 
Vill avsluta detta inlägg med en sjukt gullig video som Max visade idag. 
 
 
 
Så urgulliga de är! 
 
 
Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0