Rebecka var här...men nu är jag ensam

Heej!
 
Ligger här i min säng och kollar på alla bilder jag har på datan min :P
Sjukt mkt minnen kommer upp, vad jag saknar vissa saker och så:( Men roligt att titta igenom och minnas :D
 
Rebecka kom hit igår efter skolan och sov över till idag! Vi hade det sjukt roligt :)
Har pratat en massa. käkat chips och godis och tittat på filmer :)
Men vi var jätte slöa och sega när vi skulle kliva upp, låg i sägen till kl 13.30 typ innan vi orka lyfta på oss:P 
Haha...Rebecka snarkade jättemycket inatt oxå :P och så sover hon med täcket som en stor klump mitt på sig, inge täcke över benen såg lite roligt ut:P
Saknar henne redan:(♥
 
 
Nu ska jag städa mitt rum lite efter allt kul! Ska även få ut extra sängen från mitt rum. Är löite trångt med den här inne:P 
 
Kram♥
 

Kommentarer
Postat av: evelinaa

Sexi fru c:

2013-02-02 @ 23:41:02
URL: http://laoop.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0