Men hallå där!

Tjena!'
 
Sitter här och trökar lite som vanligt med musik:P
Har nu suttit i kankse en timme och bara skrivit ner en massa citat m.m i ett block. Snacka om att det inte händer mkt här i skogen. Sen innan det så har jag sorterat och slängt en massa papper som låg och skräpade på skrivbordet så nu är det typ nystädat så jag kan hitta vissa saker lättre. :)
 
Förlåt för att jag inte bloggade imorse, var så att mitt internet här hemma är knepigt. Och sen så glömde jag att senare slänga in ett mobilinlägg. Så vi får skylla på min glömskhet :P haha! 
 
Alla ♥ dag imorgion! gillar den dagen starkt. Speciellt iår när man har världens underbaraste pojkvän! 
Men vi ska flytta vårat alla ♥ dags firande till helgen när jag är hos honom, men jag kanske hittar på ngt tok imorgon om han nu kommer till skolan. Annars blir jag lite ledsen... vill inte vara helt ensam på alla ♥ dag. Har inte fått träffat älklingen på två dagar nu. Hatar att vara bort från han! Får se om jag har möjlighet till att hitta på ngt tok imorgon får hoppas på det. Annars får det vänta till helgen! :P ♥
 
 
Skickar en extra kram till er som oturligt nog är ensamma på alla ♥ dag! Kram på er♥
 
Nu ska jag se tilll så att syster min inte bränner popcornen, hon är rätt kass på att fixa popcorn:P 
Vi ska ta och titta på Grey's Anatomy och sen blir det nog ett inlägg till innan jag lägger mig. 
 
Pusspuss♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0