Mår så mycket bättre!

Hej,
 
Efter lite sömn och en hel del mat så mår jag mycket bättre:D  
Har även kunnat plugga lite energiteknik som vi har prov i på torsdag, två korta kapitel så det går väl fort :P
 
Men just nu väntar jag på att Rebecka ska logga in på skype ilket hon skulle gjort för ca 45 min sedan, men hennes dator segar får hoppas på att hon loggar in snart iaf:)
Tänkte att medans jag väntar kan jag jue lika gärna blogga;D
 
Längtar till helgen då jag ska få vara med älsklingen min♥ Hoppas på att det blir en toppen helg, en perfect start på lovet oxå. Älskar Dej!♥Hoppas på massor av detta ↓
 
 
Har jue sportlov nästa vecka, Chill! hoppas på att kunna hitta på en massa tok med vännerna och pojken!♥ Lovet kommer förhoppningsvis bli bra, sovmorgon i en hel vecka, att äntligen få sova ut lite! Kan behövas:P 
 
Btw så har jag sovmorgon imorgon fram till lunch...riktigt chill att få sova två timmar extra och sen så har man en timme sovmorgon på torsdag oxå. Vad härligt det är att gå El ibland! :P
Så med andra ord så kanske jag hinner blogga innan jag sticker till skolan får se hur det blir:P Annars slänger jag in ett mobilinlägg när jag sitter på bussen. :)
 
Ritade även denna i väntan på Rebecka :P
 
 
Vet inte vad det ar riktigt än:P 
Vad tycker ni att det är??
 
 

Kram♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0