Trött som få!

Heej,
 
Jag är just nu extemt trött, har inte kunnat sova riktigt i drygt en vecka nu :( Drygt är det kan jag meddela. 
 
Förlåt för att jag inte bloggade igår eller i måndags, har haft en massa andra tankar i huvudet än det, men jag ska försöka koppla bort det lite så jag kan blogga lite mera, men det är svårt :(
 
Idag i skolan så hade jag bara två lektioner, chill! 
Vi hade först mekatronik då jag inte gjorde så mkt sen efter lunch var det naturkunskap. 
Det bästa med den lektionen var jue att Jocke i min klass och jag böt tröja typ, jag fick hans jättestora tjocktröja och han fick min lilla rosa kofta :P 
Så här blev resultatet av de: 
 
 
Visst är han fin :3 hehe, nga andra av killarna kollade lite konstigt på han :P
 
Nu ska jag nog återgå till mitt tittade på Band of Brothers är på del 3 av 10 nu, kommer nog ta ett tag och se klart dem, men det är det nog värt dom är faktiskt riktigt bra :D
 
Ni får nu klara er tills imorgon då jag bloggar igen, eller senare ikväll vi får se hur det blir! :)
 
...:(
 
Kramkram<3
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0