Underbar Helg!

Heej!♥ 
 
Idag så vaknade jag brevid älsklingen min♥
Underbart!
Vi låg och myste lite innan han gick upp och kom till baka med frukost åt mig!♥♥
Sjukt gulligt att ge mig frukost på sängen:D♥♥♥
Älskar dig pöjken min♥♥♥
 
 
I fredags stack jag med Evelina och Rebecka till Tierp för att titta på Lizzete* men för det mesta gick vi bara ioch flummade runt:P
Hade iallafall en jätterolig kväll med dem plus Sofia och Isolde:D♥
 
Efter det stack jag till mormor och sov där i soffan...världens skönaste soffa♥
Vaknade tidigt av mig själv och gick och åt lite frukost:P
 
Sen så bakade jag en sockerkaka åt mormor som enligt alla som smakade var den jättegod:)
 
På eftermiddagen gick jag till Pöjken min och myste framför tven typ hela eftermiddagen tills vi stack till Pizzan och åt:P♥
Efter det forsatte vi framför tven..jättemysigt:D♥♥♥
 
Senare på kvällen kom Rebecka och Max och tittade på Svensexan 2:D♥
Jag och Beeecka hade det roligt och flummade lite...och jag var helt plötsligt jättepigg och enligt Älsklingen verkade jag rätt så jobbig:P ♥♥
 
När de hade gått låg jag och sov brevid han i soffan medan han tittade på en till flm:P
 
Jättemysig kväll:D♥♥♥
 
Bild från i sommras:D Fotograf: Evelina Ilmonen♥ läs hennes blogg här!
 
 
Kramkram♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0