Tierp snart:P

 
Hej alla fina och glada:D
 
Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar vid morfars dator. :)♥
Snart kommer Saga hit och så ska vi äta lite här innan vi sticker i väg till Tierp för att köpa en födelsedags present och träna:D
Hon ska börja på tjej boxningen som jag är med och leder:D♥
 
Idag har det vari skola som vanlig och första lektionen var det matteprov och jag fick alla rätt:D♥
Men man kunde bara få högst ett C på det provet:(
Men jag är nöjd ändå:P
Skoldagen gick rätt så fort och engelska lektionen var rätt så rolig:P
Vissa killar i klassen prata om sex som Alltid:P
Inte så roligt att lyssna på alltid, men ibland.
 
 
Ska nu ta och packa väskan för kvällen äventyr:P
 
♥kramkram♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0