Söndags fördriv!

Heej...
 
Hár precis varit ned och tagit ur mina misslyckade maränger ur ugnen:( Bättre lycka nästa gång! :)
 
Igår var jag i uppsala men Saga och Anki:) Vi var på ett museum och åt mat på resturangen vid stationen.
Och dom hade jättegod mat:D
Jag fick även boken Anne Franks dagbok fast på engelska:P Så nu får jag läsa lite engelska men det är ju inga problem tycker jag, har ingenting emot det:)
 
På vägen hem så fick jag och Saga vänta i Tierp i över en timme på att bussen skulle komma... så då gick hon och jag runt i tierp och var inne på hemköp i typ en halvtimme bara för att slippa kylan ute.(Vi hade inga jackor med oss, skulle ha lyssnat på mamma) Saga köpte hårfärg medans jag köpte sminkbortagnings servetter:P
 
Ska nu försöka få kontakt med Evelina och Rebecka och fråga om de har lust att åka på bio eller boowla nästa helg!
 
 
Hade tråkigt  i fredags kväll så jag fotade i mitt rum, tog då denna bild. :)
 
 
Kram på er♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0