Love it!

Hello,
 
Var och köpte present i går, och då när man går runt där hittar jag jue en underbar perfym som jag vill ha!
Ahh...blev kär i doften:D♥
 
 
Love love!♥
 
Är nu en av sakerna på önskelistan till jul/födelsedag...en önskelista kommer om ngn månad nu:P
 
 
Idag hade jag ett mekatronik prov som jag faktiskt tror gick bra:P (får hoppas på det)
Det verkade rätt så lätt många frågor men vissa var lite svårare:P
 
 
Längtar nu tills på fredag då det blir bio med tössarna mina:D♥♥
Saknar verkligen att hitta på saker med er och rulla runt på golvet i korridorerna på olanders:3
Har massa underbara minnen med er och jag hoppas på fler♥♥♥
Real bestfriends forever♥♥
Kommer aldrig att glömma alla våra knasigheter:P♥
 
 
Alltid vi tre:D 
-Så lika med ändå så olika personligheter♥
 
 

Ska ta och forsätta sappa runt på nätet nu innna jag tar och lägger mig:P
 
Sovmorron en timme extra imorron härligt:)♥
 
Kramkram♥
 
 

Kommentarer
Postat av: evelinau

Varför är vi så otroligt söta för? D: <3

Svar: Det är ngt specillet med oss som ingen annan har! :D<3<3
Ronja Clarke

2012-09-27 @ 17:22:58
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0