I are on the way to be sick!

Hello my little friends:D
 
Jag sitter nu i mammas bedårande datastol invirrad i en filt och fortfarande fryser jag:(
Har gjort det hela dagen och igår kväll poch det är mkt plågsamt vill jag bara säga, så jag funderar på att bara åka till skolan imorron för att göra energiteknik provet och sedan åka hem för att bli lite frisk tills fredagen, då jag har en lång dag i skolan som jag inte vill missa.:P
Låter som om att jag är världens nörd men skolan är viktig och rolig, iaf för mig för att jag har ngt riktigt roliga klasskamrater:P
 
Nu ska jag ta mig upp till min säng där säsong 2 av vampire diaries väntar på mig:D Love!
Längtar till säsong 4 som ska börja nu i höst!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I AM*******
Usch vad fult du skrev uscu usch uuuuuuusch :c

2012-09-20 @ 17:20:47

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0