Efter en lång dag blir det äntligen sängen!

Hello,
 
Har nu plattat håret för att det ska bli lite lättare att platta det imorron:P
 
Men nu ska det bli att börja läsa boken som jag fick igår(Anne Franks dagbok), ska bli spännande eftersom den utspelar sig på andra världskriget vilket jag tycker är intressant. Och det är jue även en sann historia, och hon var även jude vilket inte var så uppskattat den tidsperioden:( ♥ ♥ ♥
 
Så vi ses imorron! 
 
Jag nu på kvällskvisten:P
 
'

Allvarliga ögon:P
 
Kramkram ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: evelinau

Hej fina Ronja.
Jag ville baa informera dej om något mycket viktigt.
Nämmligen att du gör ett mycket vackert såkallat "duchface" på första bilden.

Varsågod för den livsviktiga information, jag har nu räddat hela din framtid.

Hejdå.
MVH Your saver.

Svar: Tack för den viktiga informationen...du har räddat mitt liv ännu en gång:D<3<3
Ronja Clarke

2012-09-17 @ 21:47:32
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0