Vad kallt det börjar bli!

Heej i höstmörkret,
 
Personligen så håller jag på och fryser ihjäl här i sängen min:P
Haha..kanske inte riktigt men nästan, det är iskallt i mitt rum just nu:(
 
Hade på mig vinterjackan idag..var fan -4 grader!!
Höll på att frysa ihjäl asså, och det har även snöat idag:P
 
Förhoppningsvis ser det yr så här snart♥
 
 
Låt det bli vinter så blir det sommar snabbare! :D♥
 
 
Vill nu att det ska bli helg så jag kan få sova ut och sen blir det jue lov snart...en dag kvar i skolan sen är man fri:P ♥
Ska bara ta det lungt på lovet och sova en massa vilket jag är riktigt bra på:D
 
Just nu väntar jag på att ngn rolig människa ska logga in på skype..håller på att få Evelina att logga in:P
Vill ha ngn att prata med:)♥♥♥
 
Nu kommer en bild som Rebecka har som skrivbords underlägg på sin dator...Älskar den bara!
 
 
Så klockren!  Kärlek på hög nivå:D ♥♥♥
 
 
Nu ska jag ta och lämna bloggen för att göra en lite mer vintrig design som snart ska komma upp på bloggen:P♥♥♥♥
 
Kramkram♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0