Så j*vla kass jag är!

Heej,
 
Är grymt besviken på mig själv när det gäller bloggningen:(
Ahh... att jag aldrig finner mig tid eller ork för att göra ett inlägg, hur svårt kan de vara?
 
Iaf just nu sitter jag helt själv i data salen inne på el och väntar på att att klockan bara ska gå lite fortare:P
Jag väntar på Peter som ska följa med och titta på kick-och thaiboxningen idag...hoppas att han börjar sen så att det finns ngn jag kan sparka lite på:P
 
Jag är oxå lite irriterad på en peson (Nämner inga namn) som inte kan bara låta mig vara>:(
Utan ska bara forsätta...hur många ggr ska man behöva säga till?
Orkar bara inte med det!
Lämna mig ifred!
 
Men i allmänhet så mår jag mkt bra utom att man är lite förskyld:P
Vem är inte det den här årstiden??:P
 
Ska på träning sen då dubbelpass idag först ska man vara tränare sen ska man träna själv:P
Haha...är så glad över att jag har en sport att hålla på med som jag tycker är rolig:D
Och alla människor på kick-och thaiboxningen känns som en extra familj ibland..underbart:D ♥
Sen nu när jag tränar tjejerna känner man mer ansvar och vill kämpa mera orka mer! :D
 
Jag är stark, jag är fri, jag är full av energi! ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Peter

Pfft, orka mer?, du kom ju ner innan träningen var slut ;)

Svar: Haha..jag hade jue en tränning efter där jag körde stenhårt! :P
Ronja Clarke

2012-10-17 @ 21:03:37

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0