Mörkt hår äntligen!

Heej,♥
 
Igår kväll blev det en förvandling av mitt hår:P
Det blev riktigt bra, var lite förvånad över att det var så mörk i början men nu gillar jag det verkligen:)♥
 
 
I Like it!
 
Anledningen till kanin öronen var att jag var på en liten halloween tillställning hos grannen nu på kvällen:D
Var jätte trevligt, god mat och jag fick stå och göra en kladdkaka där till efterrätt:P 
Andra gången jag bakade kladdkaka där...de måste gilla den:D♥
 
Det ända jobbiga med hela dagen är att jag har haft lösnaglar sen igår kväll, men de rök av alldeles nyss för att en lossna och då fick alla göra det:P 
 
 
Nu måste jag bara komma på ett sätt för att få bort resterna av limmet på naglarna, undra om det går bort med nagellacks bortagning?? :P♥
 
Pusspuss♥♥♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0