Gårdagen:P

Tjoo,
 
Förutom att färga håret och skaffa lösnaglar igår så var jag och Saga med Anki till naturhistoriska museet i Stockholm.
Var riktigt trevligt utom att se en massa söta uppstoppade djur, vissa var ju sjukt söta som denna säl♥
 
 
Lixom otroligt SÖT, stackare:(♥
 
Det fanns jättemånga sötisar:( Vilket var hemskt att titta på:(♥
R.I.P Säger jag till alla de djuren som fick ge sitt liv för museet:(♥
 
 
Just nu längar jag tills tisdag då det blir lite mys med Misty hemma hos Evelina(Läs hennes blogg här) med Peter, sen om jag inte minns helt fel så tror jag Evelina nämde ngt om att Rebcka och Max oxå skulle komma:P♥ Kommer bli jättehärligt att få hålla på med världens sötaste ponny:D♥♥♥
 
 
 

 
 
Och med denna bild säger jag Godnatt♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinau

Tagg tagg tagg! c: <3

2012-10-28 @ 22:27:35
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0