Det är slut nu!

Heej,
 
Har en liten tråkig nyhet, det är så att sen i söndags är jag singel.....
Det tog slut mellan mig och Christoffer efter en massa saker som hänt:(
 
Men jag är helt okey, jag mår bra faktiskt för att  vi  håller på att bli de bästa vännerna vi var innan vi var tsm:P
Så det är helt okey for me.

 
Idag så gick dagen riktigt segt:P
Vi hade först Mekatronik vilket gick rätt så bra tills vår lärare stack på ett möte och det blev lite kaos! Så är det att gå i en klass med nästan bara killar...
Sen hade vi en jättelång lunch för vi fick skippa en lektion p.g.a mötet han var på:P
Så sen satt jag och prata med Beeecka, Peter och Amanda poå lunchen:D♥
Var rätt trevligt de♥
 
Sen var det dags för sam och då hade vi genomgång på vad som kommer komma på provet imorron...orkar inte göra det provet asså:P
Menmen...
 
Sen det nästan bästa grejen idag!
VI FICK ÄNTLIGEN NGA AV VÅRA VERKTYG!
Haha..avbitare, skaltång, tumstock coh nga skruvmejslar.
Även en väska att ha allt i:P
 
Chill de! :D
 
 
Saknar sommaren då man kunde gå i shorts och linne utan att frysa:P
 
 
Kramkram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0