Torsdag♥

Hi,!
 
Dagen har varit rolig utom att jag fick en 5kg boll i huvudet på idrotten:P
Jocke skreck -Fånga Ronja!
Och så kollar jag såklart åt andra hållet och får den där jävla saken i huvudet, det var ju inte skönt direkt:P
 
Iaf vi hade en massa idrottstester, jobbigt eftersom jag inte diggar idrott direkt. DFinns typ en sak som är roligt på idrotten i skolan och det är när vi spelar vollyboll:)
Det kan man vara hur kass på som helst men det är andå fortfarande roligt.
 
Jag fick veta oxå att jag fick ett A på mitt energitekniks prov som jag gjorde förra vecan, men det roliga var att jag var jätteosäker när jag skrev det:P
Jag gjorde även ett prov i mekatronik igår som jag oxå fick ett A på, rätt så stolt över lilla mig:D
 
 
La till ett litet +:)
 
Jag stannade i skolan i ca 30 min bara för att träffa Älsklingen min:D♥
Det var värt det att inte ta bussen kl 14.10 och sedan råkar man missa bussen kl 15.10:P
Så då fick jag vänta på 16.10 bussen men 30 min fick man vänta med Älsklingen, klart helt underbart♥
 
Ida skrev på min hand idag på samhällslektionen:P
 
 
Har det fortfarande kvar får se om det är kvar efter min dusch:P
 
 
Ska ta och forsätta med att titta på filmen som jag somande till igår:P
 
 
Puss&Kram♥
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0