Tårarna rinner

Hej,
 
Satt precis och läste Evelinas blogg(Kan läsas →här) Och såg då Maarits♥ minnesfilm vilket fick mig tänka på vilken ortoligt gullig kanin det var, och även så fick det mig att tänka på Gördis:(♥
Jag kollade på gördis minnesfilm nyss och tårarna började rinna direkt, älskade den kaninen så mkt.♥
Hon togs bort från denna jord alldeles för tidigt, min älskade kanin, kommer aldrig glömma dig♥
 
 
 
 
Idag var jag med boxningen till Norrtälje, där de gick nga tränings matcher.
Jag skulle oxå ha kört om det inte var för min handled, men jag får vara med nästa gång, vilket skulle vara framåt våren eller ngt sånt. :)
Det var mkt intressant att se hur det går till på matcherna och vad för teknik den andra klubben använder:)
 
Kommer kankse nga bilder senare från dagen, kanske in´morron eller senare ikväll om jag har lust:)
 
Kramkram♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

<3<3<3

2012-11-19 @ 21:41:12
URL: http://laoop.tk

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0