Stolt tjej här!

Tjeena,
 
Jag är faktiskt stolt över mig själv, helt otroligt va? :P
Nee, men jag hade en föreläsning idag för vårdcentralen då jag berättade min lifestory för första gången på en föreläsning. 
Och det grymma var att jag inte tyckte det var läskigt alls när jag väl stod där, fattar inte hur det gick till:P
För alltid när jag ska prata inför många brukar jag börja skaka som gud vet vad och sen glömma allt jag ska säga, men idag var jag jättelugn tyckte jag.
Biggan (syrran) sa att det inte fanns ett minsta tecken på nervositet:P
Så jag känner mig grymmt stolt♥
 
 
Otroligt vackra Ronja♥
 
Sen nu så sitter jag och pratar med Peter på skype:D♥
Nu kom  Max oxå och deltog i samtalet vårat:P
 
Nu ska jag ta och vara social med dem så hejdå!
 
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0